wtorek, 24 lutego 2015

Sylveco czy warto ??!

Dziś chciałabym wam przedstawić trzy kosmetyki ,które bardzo polubiłam .
Sylveco słynie z naturalnych kosmetyków ,które zadbały o dobrą kondycje mojej skóry .


Sylveco szampon pszeniczno -owsiany 

Jest to szampon ,który nadaje się do częstego mycia włosów . Bardzo dobrze oczyszcza i nie powoduje podrażnienia skóry głowy. Od kilku miesięcy staram się zwracac uwagę na składy kosmetyków , Sylveco sprawdził się na piątke . 

Zamknięty w dużej ciemnej plastikowej butli . Butelka zamykana na klik.

Skład:Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Mel Extact, Cocoglucoside, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Hydrolyzed Wheat Protein, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Cymbopogan Schoenanthus Oil

Skład jest naprawde dobry mamy tu same proteiny . Nie zawiera SLS i SLES , lecz łagodniejsze
środki myjące .

Zapach nie przypadł mi do gustu zbyt mocno imbirowy. Uwielbiam szampony o aromatach kwiatowych lub owocowych . 

Cena: 22zł
Pojemność :200ml

Sylveco oczyszczający peeling do twarzy



Pierwszy raz używałam tak mocnego peelingu , poradził sobie z każdą widoczną skórką oraz zlikwidował niewielkie zaskórniki . Poprawił widocznie stan mojej skóry . Mimo tego jest bardzo mocnym zdzierakiem , stosuje go 1-2 razy w tygodniu.

Skład:Skład:Aqua, Alumina, Glycine Soya Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Trigliceryde, Glyceryl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Vitis Vinifera Seed Oil, Equisetum Arvense Extract, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil.

Zapach jest trochę odrzucający mocno ziołowy .

Konsystencja mnóstwo drobinek . Dobrze się nakłada nie spływa .


Cena: około 18 zł jest bardzo niska w porównaniu z jakością produktu.
Pojemność :75ml

Opakowanie jest bardzo estetyczne lecz tutaj jest mol pogrzebany , najgorsze jest to ,że drobinki wchodzą pod zakrętkę a to utrudnia jego ponowne odkręcanie.


Sylveco krem rokitnikowy z betuliną

Mój numer jeden  najlepszy krem ,który dotychczas używałam . Po zastosowaniu na noc moja cera wygląda jakby była odnowiona ,zaczerwienia i drobne wypryski znikają.
Opinia producenta :Hypoalergiczny krem brzozowo - rokitnikowy z betuliną nie zawiera konserwantów ani kompozycji zapachowych, dzięki czemu jest szczególnie polecany dla skóry wrażliwej i skłonnej do uczuleń. Główne substancje aktywne - betulina i kwas betulinowy, uzyskiwane z kory brzozy - łagodzą i regenerują skórę. Krem został wzbogacony olejem z rokitnika, zawierającym przeciwutleniacze: witaminę C i karotenoidy, które mają właściwości odżywcze, gojące i ochronne - wspomagają naturalną odnowę komórek.

Cena : 28zł
Pojemność:50 ml


Moja Opinia : Kosmetyki z firmy Sylveco są godne polecenia . Najlepszy okazał się krem rokitnikowy z betuliną ,który poleciła mi Pani w drogerii Helfy.pl . 
Miałam dość sceptyczne podejście do tego kremu myślałam ,że to kolejny produkt ,który będę używać na siłę . A tu wielka niespodzianka krem okazał się prawdziwą petardą wśród moich kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy . Na pewno zostanę jego wierną fanką i kupię ponownie .
Peeling z Sylveco również należy do moich ulubieńców lecz jest trochę za mocno do mojej wrażliwej suchej skóry . Szampon do włosów zasługuje na wyróżnienie , dokładnie oczyszcza i pozostawia włosy odbite od nasady . Wszystkie kosmetyki z marki Sylveco szczerze polecam :)

Czy ktoś z was używał kosmetyków z Sylveco ???

20 komentarzy:

  1. Jak na razie używałam tylko próbki kremu więc ciężko mi coś powiedzieć. Ale super, że u Ciebie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdził sie u mnie krem rokitnikowy z betuliną. Efekty są widoczne po pierwszym użyciu :)

      Usuń
  2. Jak na razie używałam tylko próbki kremu więc ciężko mi coś powiedzieć. Ale super, że u Ciebie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szampon pszeniczno-owsiany, jest idealny dla moich suchych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest naprawde dobry ,ale zapach nie dla mnie :P

      Usuń
  4. Uwielbiam ten szampon! Jest przegenialny. Mnie jego zapach bardzo się podoba - kojarzy mi się z cytrynowym ciastkiem z KFC :P muszę przetestować ten krem, ponieważ może się sprawdzić. A co do peelingu - myślę, że skoro jest taki mocny, a masz skórę skłonną do podrażnień to używaj go rzadziej, nawet raz na miesiąc. W ciągu tygodnia styknie jakiś lekki, drobnoziarnisty. Ja polecam pastę do oczyszczania skóry z ziaji - jest rewelacyjna i nie zrobi krzywdy nawet przy częstym stosowaniu. Buziaczki, M.M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje peeling musze stosować rzadziej . Jest bardzo mocnym zdzierakiem .

      Usuń
  5. Nie miałam nic jeszcze, ale tyle dobrego czytalam o tej marce, ze na pewno na coś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam peeling,ale wygładzający. Też jest mocny ;) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych kosmetyków nie miałam ale lubię mazidelka sylveco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest wiele produktów ,które chce przetestować z Sylveco :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Sylveco ale Twoja opinia zachęca do wypróboiwania.

    OdpowiedzUsuń
  9. podpisuję się pod komentarzem wyżej. :) postaram się coś kupić teraz, jak znajdę u siebie w mieście, a jak nie to zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  10. I dlatego nie lubię czytać takich postów! Teraz będę musiała iść do sklepu i kupić krem brzozowo-rokitnikowy, a przecież w tym miesiącu limit już wykorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. krem rokitnikowy ma sympatyczny kolor
    mam z Sylweco peeling wygładzajacy i jest bardzo fajny
    innych kosmetyków nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  12. O, nie spodziewałam się takiego koloru po kremie rokitnikowym ;) fajnie.

    Kosmetyki Sylveco widziałam już wielokrotnie w aptekach, bardzo mnie kuszą i myślę, ze za jakiś czas pojawią się u mnie.

    Dołączam do obserwatorów

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój peeling czeka na swoją kolej:) Z Sylveco polecam również pomadkę peelingującą - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten peeling i jestem z niego zadowolona.
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń