środa, 18 lutego 2015

BIAŁY JELEŃ -KREM DO TWARZY (ekstremalne nawilżanie, skóra wrażliwa)

W zeszłym miesiącu zamówiłam box z Face & Look z całą serią Białego Jelonka . W boxie znalazło się wiele kosmetyków a w tym krem do twarzy.
Dostałam kilka emaili z pytaniami odnośnie tego kremu . Więc postanowiłam ,że stworze osobną notkę.
Kosmetyki z firmy Biały Jeleń znam od dziecka i nigdy się na nich nie zawiodłam .



Ostatnio zaniedbałam swoją cerę z powodu braku czasu . Moja cera była w opłakanym stanie przesuszona,odwodniona,pozbawiona blasku . Aż strach było zmyć makijaż i spojrzeć w lustro .
Od pewnego czasu znowu zaczęły mi dokuczać przeszuone skórki na czole i w okolicach policzków.
Postanowiłam wypróbować Białego Jelonka .


Od producenta:Hipoalergiczny nawilżająco - łagodzący krem do twarzy to produkt intensywnie pielęgnujący. Specjalnie opracowana receptura łagodzi podrażnienia oraz wpływa osłaniająco na skórę, wzmacniając jej naturalną barierę ochronną. Starannie dobrane składniki regenerują warstwę lipidową skóry przywracając odpowiedni poziom nawilżenia. Bogata kompozycja składników odżywia i przynosi ulgę przesuszonej skórze przywracając jej wypoczęty i zdrowy wygląd. Krem likwiduje uczucie napięcia skóry, pozostawiając ja odprężoną i zrelaksowaną. Delikatna konsystencja sprawia, że produkt łatwo wnika w głąb skóry nie pozostawiając tłustej warstwy.

Dostępność : HEBE oraz BOX F&L
Cena: około 10-15zł
Pojemność : 100ml

 Duża tuba 100 ml. Pomimo ,że opakowanie jest wygodne wygląda strasznie tandetnie , pomyliłam go z kremem do rąk ,który wygląda identycznie. 
Spodziewałam się czegoś lepszego .


Konsystencja jest rzadka i ma biały kolor. Wystarczy niewielka ilość kremu by pokryć całą twarz.
Lekki i nie tłusty ,szybko się wchłania
Zapach jest nie wyczuwalny jak dla mnie obojętny .



Moja opinia : Krem używam rano i wieczorem . Jest ratunkiem i opatrunkiem dla mojej suchej zmęczonej skóry. Krem godny jest uwagi ze względu na bardzo korzystny stosunek ceny do jakości.
Stosowany regularnie pomoże każdej suchej skórze .
Minusem jest jego dostępność można go kupić w sklepach internetowych i w niektórych drogeriach Hebe . Nie polecam stosować go pod makijaż , podkład źle się rozprowadza , powstają plamy.
Dzięki niemu pozbyłam się suchych nieestetycznych skórek .
Polecam również osobą pracującym na co dzień w pomieszczeniach klimatyzowanych . Krem chroni skórę przed wysychaniem i odwodnieniem .  



Co sądzicie o Białym Jelonku??

6 komentarzy:

  1. biały jeleń to dobra firma, ale opakowaniem nie zachęca, bardziej odpowiadają mi produkty do ciała, żele, mydła ale chyba kremu nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do twarzy jest naprawde dobrym nawilżaczem lecz posiadam również krem do rąk ,który ma identyczne opakowanie , łatwo pomylić :)

      Usuń
  2. Sama z tego korzystam i również uważam że są świetne :)
    Zapraszam do mnie ----> http://carnationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o białego jelenia to używam głownie szarego mydla, z reszta produktów nie miałam do czynienia. Sama zaniedbałam cerę do tego hormony po ciazy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z białego jelenia :) Kremu do twarzy jeszcze nie używalam :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki marki Biały Jeleń, ten krem też wygląda ciekawie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń