piątek, 13 lutego 2015

Nowy walentynkowy Shinybox już u mnie :) Luty 2015

Witam :)

Dzisiaj jest trzynastego piątek ,ale nie koniecznie pechowy . Kurier zapukał do moich drzwi i dostarczył mi nowiutkiego Shinyboxa . Pudełko jest mega mega cudowne. 

Chcecie zobaczyć co znalazło się w moim pudelku ??





Pudełko ma prześliczną szate graficzną. 



1. The Body Shop -masło do ciała (produkt pełnowymiarowy)
Nowa kolekcja kosmetyków pielęgnacyjnych wzbogacona jest prawdziwymi ,ręcznie zbieranymi kwiatami maków z regionu Ankary w Turcji.




2.Dermika-emulsja do nawilżania i łagodzenia HYDRATIC (produkt pełnowymiarowy)
Wzmacnia barierę ochronną skóry,koi podrażnienia i skutecznie nawilża . Idealna do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.



3.Bania Agafii-maseczka do włosów drożdżowa ,pobudzenie wzrostu (produkt pełnowymiarowy)
Produkt ,który wzmacnia strukturę włosa i przyspiesza jego wzrost . Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu.



4. Syis-serum kolagenowe do paznokci (produkt pełnowymiarowy)
Stworzone na bazie kolagenu ,olejku herbacianego i keratyny . Wspaniale nawilża i odżywia skórki ,przyspiesza wzrost paznokci .



5.Yasumi- Express Shaker Mask z miękkim shakerem (produkt pełnowymiarowy)
Maska kremowa w proszku o nowej formule pozwalające na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze . Mix rodzajów



6. 4 senso -vitamin push-up mus (niespodzianka)
Regeneruje silnie zniszczone włosy i zapobiega ich wypadaniu .Działa kompleksowo przywraca im naturalny ,zdrowy wygląd i nadaje połysk. Nie obciąża włosów ,ułatwia ich rozczesywanie i zapewnia doskonały efekt push-up.



7. Biały Jeleń -hypoalergiczne mydło BIOomega
Zaweira ekologiczne oleje. Mix rodzajów.





Dodatkowo w moim Shinyboxie znalazły się dwa masełka do ciała.

  

Moja opinia: Shinybox co miesiąc  zaskakuje . 
według mnie najlepsze produkty w pudełku to masełko z The Body Shop oraz maska do włosów od Babuszki Agafii. 
Maseczka do twarzy od Yasumi jest dla mnie totalną nowością i na pewno wypróbuje . Jeżeli ktoś z was jest zainteresowany pudełeczkiem http://shinybox.pl/?ref=0e91cd3



Dziewczyny polecam wam lutowe pudełko od Shinybox . Co o nim sądzicie ??? Warto ??

16 komentarzy:

  1. Pudełko przepiękne aż szkoda wyrzucać ,a zawartość również bardzo ciekawa. Gdy się skończą te cudeńka czekam na recenzję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajne rzeczy :D ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubolewam :(
    Kremik pod oczy co prawda ok - w mojej wersji

    Natomiast TBS ... :(

    A ten FM group jest okropny !
    Nie ładnie pachnie nie pieni się i inni też się skarżą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten żel pod prysznic jest okropny , współczuje
      Na szczęście żel nie znalazł się w moim pudełku...

      Usuń
  4. Moja wersja jest świetna z wszystkich kosmetyków jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki z body shopu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na mój lutowy Shiny .Dziś kurier przywiezie :))) Super pudełeczko .Pozdrawiam.Mam tez lutowe BEGlossy zajrzyj do mnie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. same fajne rzeczy, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym też tak móc sobie coś przetestować. Chyba musze się zastanowić nad kupnem ^^
    zawsze-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie trochę inna zawartość. Twoja lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne pudełeczko! Zaciekawiły mnie produkty które w nim się znalazły :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie dlaniejdlaniego007.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, będzie z tego domowe SPA hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne pudło! :) aż mnie kusi żeby zacząć sobie też je zamawiać. czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń