wtorek, 20 stycznia 2015

SHINYBOX WINTER IN THE CITY STYCZEŃ 2015

Dziś najnowsze styczniowe pudełeczko Winter In The City . 
Muszę przyznać ,że zawartość jest dosyć ciekawa i z większości kosmetyków jestem zadowolona .Cena bardzo atrakcyjna wraz z dostawą 49 zł
 I już zabieram się za testy .
Jezeli ktoś z was chce zamówić pudełko zapraszam do klikania w link 
http://shinybox.pl/?ref=0e91cd3

Chcecie zobaczyć co jest w środku :)???!!!









1. Sylveco szampon do włosów - produkt hypoalergiczny ,przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów . Przywraca ich miękkość i elastyczność oraz intensywnie je nawilża .
Cena : 28zł/300ml



2. Sylveco oczyszczający peeling do twarzy - hypoalergiczny ,kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skory . Dotlenia poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum . Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają naskórek .
Cena 20zł/75ml


3. Beautyface innowacyjne serum do twarzy- produkt w formie żelu o wyjątkowej koncentracji składników aktywnych . Nie zatyka porów. Serum jest przebadane dermatologicznie i współgra z każdym typem pielęgnacji skóry . Świetnie nadaje się do masażu .
Cena 30zł/10ml


4. Glazel perełki rozświetlające skóre -dzięki lekko migoczącym drobinką twarz nabiera subtelnego blasku ,a odbijające światło pigmenty ,dają efekt rozświetlonej skóry . Delikatne drobinki sprawiają,że cera nabiera młodzieńczego ,zdrowego i naturalnego wyglądu . Mogą być nakladane na całą twarz, policzki lub dekolt.
Cena 45zł/17g



5. Vedara -balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem - ekskluzywny balsam zapobiega pękaniu i łuszczeniu się delikatnej skóry ust . Drobinki złota wnikają w skórę zapewniając szybki i doskonały efekt . Działa zmiękczająco ,nadaje ustom piękny połysk i pelniejszy wygląd oraz zabezpiecza naskorek przed szkodliwym wpływem warunków środowiska -zimno,wiatr.
Cena 24zł/14ml


Moja opinia : Uwielbiam pudelka od Shinybox są dla mnie comiesięczną niespodzianką . Styczniowe pudelko jest naprawdę świetne wszystkie produkty z chęcią przetestuje . Najbardziej zaskoczyło mnie pojawienie się  marki Sylveco miałam zamiar zakupić produkty tej firmy. Rozczarowaniem jest dla mnie kolejny balsam do ust mam ich od gromu z poprzednich pudelek .Wydaje mi się ,że chyba nigdy ich nie zużyje. 




Czy ktoś z was dostał pudełko z Shinybox bądź innej firmy ??

6 komentarzy:

  1. Pudełeczko świetnie sie prezentuje. Szczególnie że jest w nim Glazel, i serum. Nie pogardziłabym. Lepiej niż BeGlossy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylveco bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shinybox czyta w moich myślach miałam zamiar kupic kilka kosmetyków z firmy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne to pudełko :) Na pierwszy rzut oka same przyjemne i przydatne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko. Ja także nie byłabym zadowolona z kolejnego balsamu do ust :)
    http://beautybykoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie zamawiam pudełko superrrr

    OdpowiedzUsuń