piątek, 27 marca 2015

BOURJOIS HEALTHY MIX KONTRA REVLON NEARLY NAKED

Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj wielki powrót tym razem mam dla was dwa świetne podkłady oraz wersje w kompakcie :)

Postanowiłam dokonać małej zmiany w swoich podkładach . Wybrałam trochę ciemniejsze odcienie BOURJOIS HEALTHY MIX 52 VANILLA oraz REVLON NEARLY NAKED 130 SHELL.



Zaczniemy od mojego ulubieńca ,który podbił moje serce BOURJOIS HEALTHY MIX.
Byłam dość sceptycznie nastawiona do tego podkładu . Kilka lat temu dostałam próbkę starej wersji i byłam bardzo niezadowolona z działania tego podkładu . Moja twarz świeciła się niczym lusterko i wyglądała nienaturalnie . Natomiast nowa wersja jest idealna dla mojej odwodnionej skóry . 
Pierwszy raz trafiłam na podkład ,który ładnie maskuje zaczerwienienia oraz delikatnie rozświetla .
Twarz wygląda na zdrową bez efektu maski . 


Najbardziej urzekł mnie skład oraz zapach.
Pierwszy podkład ,który pachnie jak owocowy koktajl.
Podkład utrzymuje się na twarzy do 8 godzin i nie utlenia się . Przy wieczornym demakijażu można to zauważyć .

Duża gama kolorystyczna postanowiłam wybrać odcień 52 Vanilla ze względu ,że używam bronzera z Palmers ,skóra widocznie ciemniejsza. Odcień 51 jest bardzo jasny ,ale nie przeznaczony dla bladolicych .


BORJOIS HEALTHY BALANCE UNIFYNIG POWDER
Kolejny strzał w dziesiątkę ,który również zasługuje na medal. 
Jest idealnym wykończeniem dla podkładu z BOURJOUS HEALTHY MIX 52 VANILLA.
Nie jestem zwolenniczką pudrów prasowanych w kompakcie zawsze podkreślały moje suche skórki .
Ta wersja jest idealna delikatna i świetnie współgra z podkładem .
Nie podkreśla skórek i nie wysusza nadaje lekkiego blasku .
Zapach owocowy zawrót głowy :)


Miałam zamiar wypróbować klasyczny REVLON COLORSTAY,ale natchnęłam się na lżejszą wersje tego podkładu . 
Nie mam wiele niedoskonałości na swojej twarzy . Potrzebuje wyrównać koloryt i nadać swojej cerze odrobinę świeżości ,podkład NEARLY NAKED okazał się kolejnym cudakiem w mojej kolekcji.
Jest bardzo delikatny praktycznie nie wyczuwalny na twarzy.
Delikatnie matuje ,ale przy tym nawilża nie podkreślając suchych skórek .


Zapach jak dla mnie obojętny nie podrażnia mojego wrażliwego nosa .
Urzekła mnie jego lekka konsystencja ,która nie pozostawia tłustego filmu na twarzy .


Puder prasowany z NEARLY NAKED 020 LIGHT jest wszechstronny ,stosuje go z innymi podkładami . 
Prawdziwy bestseller wśród pudrów prasowanych ,ponadto posiada świetną gąbeczkę ,którą można z łatwością aplikować puder.



W rzeczywistości kolory trochę się różnią.
Puder prasowany z BOURJOIS jest trochę jaśniejszy od Revlona lecz to tylko złudzenie.
BOURJOIS na twarzy ciemnieje . REVLON pozostaje taki sam.


Pierwszy od góry to BOURJOIS HEALTHY MIX kolor 52 
Od dołu REVLONA NEARLY NAKED 130n SHELL

Kolory trochę się różnią, lecz Revlon jest jaśniejszy . Większa gama kolorystyczna dla bladziochów .
BOURJOIS ma dużo żółtych tonów i jest ciemniejszy.



Jestem ciekawa waszych opinii ?? :)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnych, ale odcienie za jasne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie Burżuja a ten z Revlona bardzo mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować . Podklad idealnie stapia się z cera. Trzeba uważać z kolorami . Mam jasną karnację i wybrałam kolor 130 Shell dwa jaśniejsze odcienie są zbyt jasne . Proponuje wybrac sie do drogerii i wypróbować próbkę ,bez tego ani rusz :)

      Usuń
  3. mam ochotę w końcu przetestować ten healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny dla osób ,ktore na codzien pracują w klimatyzowanych pomieszczeniach . Podklad nawilża i pozostawia skore świeża na długi czas .

      Usuń
  4. Ja używam Bourjojs ten co Ty, ale ten z naked mnie bardzo zaciekawiłi - teraz będę miała dylemat. Akurat mi się kończy ten i teraz nie wiem który kupić. Twoim zdaniem który mniej ukazuje suchą skórę?
    Zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie polecam Bourjois Healthy Mix jest numerem jeden dla suchej skóry . Naked jest bardzo dobry ,ale nawilża delikatnie.

      Usuń
  5. Mam Nearly Naked od roku i jestem z niego bardzo zadowolona. To taki niepozorny podkład - na początku ma się wrażenie, że jego krycie jest lekkie, za chwilę jednak widać, że kryje praktycznie wszystko. Wygląda przy tym na twarzy bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba produkty z Bourjois bardzo lubię :) Tych z Revlon nie znam, ale na puder z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń