piątek, 6 marca 2015

Nowości kosmetyczne :)

Cześć dziewczyny

Dzisiaj mam dla was nowiutki post dotyczący moich marcowych zakupów.
Tym razem na pewno pojawią się osobne notki do każdego kosmetyku.
Odwiedzając drogerie we Wrocławiu znalazłam kilka przydatnych produktów ,których brakuje w mojej kosmetyczce .
Oczywiście odwiedziłam też drogerie internetową ezebra.pl , wydaje mi się ,że są najbardziej konkurencyjni na rynku .




Na pierwszy ogień idzie BOURJOIS bronzer medium
Jak dla mnie jest to jedyna czekoladka nie do zjedzenia :) 
Szukałam idealnego matowego bronzera dla mojej jasnej karnacji .
BOURJOIS okazał się strzałem w dziesiątkę . Kupiłam go w niesamowicie niskiej cenie w drogerii ezebra.pl 34,41zł
Widziałam bronzer w drogeriach stacjonarnych cena przekraczała 50 zł


Kolejny to pędzel HAKURO H21 
Idealny do nakładania bronzera oraz różu . Od dawna używam tej marki i jestem bardzo zadowolona , posiadam w kolekcji kilka innych pędzli i muszę przyznać ,że są naprawdę dobrej jakości.


PEASE kolagenowy podkład nawilżający nr.2
Ostatnio moja cera jest w opłakanym stanie ciągle widzę zaznaczone skorki na czole i w okolicach policzków . Zawsze używałam podkładów matujących z racji tego ,że po kilku godzinach twarz się przetłuszcza i świeci . Ostatnio przezywam jakiś kryzys i moja tłusta cera przeżyła metamorfozę i zmieniła się w suchą . 
Szukałam podkładu ,który trochę nawilży moją skórę i znalazłam PEASE ,wiele recenzji przeczytałam na jego temat i postanowiłam kupić na stoisku PEASE w Renomie .
Cena 26zł ,ale nie adekwatna do tak niskiej jakości (o tym napisze w osobnym poście)

PEASE róż do policzków
Zdjęcie nie odzwierciedla jego koloru ,ale jest to naprawdę jasny róż . Idealny ciepły odcień dla mojej jasnej karnacji.


BELL CC NUDE LIGHT
Pierwszy krem CC ,który kupiłam . Potrzebowałam czegoś lżejszego i nawilżającego . 
Cena w HEBE 15zł


LOREAL NUTRI GOLD
Olejek kupiłam z czystej ciekawości w drogerii ROSSMANN za 22,90zł
Ile to ochów i achów słyszałam na jego temat . Widziałam go nawet na liście produktów KWC na wizażu.




LOREAL LUMI MAGIQUE LIGHT 01
Pierwszy korektor ,który ładnie rozświetla i maskuje cienie po oczami. Idealny dla mojej jasnej cery .


Pomadka Astor Heidi odcień 800 -intensywny fiolet
Uwielbiam pomadki z Astora a ta wpadła przypadkowo w moje ręce . Postanowiłam ,że zaszaleje z kolorem . 

ESSENCE -bezbarwna konturówka
Przy zakupie jakiejkolwiek pomadki ,zawsze próbuje dopasować sobie kolor konturówki . 
Postanowiłam ,że pójdę na łatwiznę i kupie jedną konturówkę a do wszystkich pomadek jakie posiadam . Czy wyszło mi to na dobre o tym w następnym osobnym poście :)

CATRICE KOHL KAJAL
Mam niebieski kolor oczu i uwielbiam je podkreślać białymi cieniami w kącikach . 
Kredka jest łatwiejszym i trwalszym rozwiązaniem .


SALLY HANSEN lakier do paznokci kolor 417
Skusił mnie ten błękit . Lubię eksperymentować na paznokciach więc wybrałam ten kolor . Będzie idealny na wiosnę . Niestety spodziewałam się po marce Sally lepszej jakości a tu zaskoczenie . Musiałam nałożyć trzy warstwy aby lakier był równomiernie nałożony i nie przebijał . 
Znam wersje o wiele tańsze z lepszym kryciem .


STRUCTUAL BY FAMA
Moja ulubiona ampułka na włosy . Kupuje je w sklepie fryzjerskim na sztuki za 8zł lub na allegro. Jest to cud zamknięty w małej ampułce . Nałożona na 40 minut odmienia nasze włosy. Pierwszy raz po zastosowaniu byłam pełna podziwu ,ampułka tak ładnie dociążyła i odżywiła moje włosy ,wyglądałam jak po wyjściu od fryzjera . 


I to na tyle moich nowości . Wkrótce napisze nowe osobne recenzje . 


4 komentarze: