piątek, 23 stycznia 2015

Czy istnieje idealny podkład ?? Test podkładów :)


Witajcie dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kilku podkładów znanych renomowanych firm .
Wybrałam siedem różnych podkładów ,które postanowiłam przetestować . 

Moja cera jest dość wymagająca mieszana :skłonność do rumienia ,naczynka, rozszerzone pory , przetłuszcza się w strefie T






Estee Lauder Double Wear SPF10



Opinia producenta:
Wyjątkowa trwałość. Nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Podkład zachowuje świeżość i naturalność pomimo upału, wilgoci i wzmożonej aktywności. Nie zmienia koloru, nie rozmazuje się, nie brudzi ubrań. Jest lekki i pozwala skórze czuć się komfortowo. Teraz nieskazitelny wygląd, który widzisz rano w lustrze, towarzyszy Ci przez cały dzień.


Cena
korzystając z promocji zapłaciłam za niego 149 zł , stała cena podkładu to 175zł-180zł


Moja opinia:
Jako pierwszy chciałam opisać podkład Estee Lauder Double Wear SPF 10 
 . Byłam już zdesperowana , przez moje ręce przewinęło się masę podkładów i żaden nie spełniał moich oczekiwań w pewnym momencie myślałam ,że może jestem zbyt wymagająca .
Kupiłam go pod wpływem chwili , Pani w drogerii Sephora namówiła mnie  na niego .
Gdy nałożyłam podkład po raz pierwszy byłam totalnie zakochana , Twarz wyglądała idealnie wszystkie naczynka zakryte , pory prawie nie widoczne ,wyrównany koloryt ,po prostu bajka .
Po kilku godzinach lekkie rozczarowanie pomijając fakt ,że twarz  świeciła się  jak lusterko to jeszcze podkład  jest tak okropnie ciężki czułam go przez cały dzień . Kolor trochę ściemniał . 
Najbardziej rozbawiła mnie jego trwałość na moich okularach musiałam się solidnie napracować aby zmyć podkład.

    


PUPA ULTRA SMOOTHING FOUNDATION 







Opinia producenta :
Pupa Ultra Smoothing Foundation to podkład o właściwościach wygładzających, minimalizujący pierwsze ślady starzenia się skóry w postaci drobnych linii i zmarszczek. 

Nadaje efekt natychmiastowego liftingu, nieskazitelnie gładkiej cery i perfekcyjnego, naturalnego wyglądu. Podkład o lekkiej kremowej konsystencji otula skórę promiennym , młodzieńczym blaskiem, bez niechcianego efektu maski. 


Moja Opinia: 
PUPA uwielbiam go :)  jest moim ulubieńcem . 
Tuż po świętach w douglasie była świetna promocja -25% na całą markę . Kupiłam go za 59zł. Cena regularna 80zl-90zł.
Robiłam dwa podejścia do tego podkładu poprosiłam Panią w Douglasie o próbkę , mam dość spory kłopot z dobraniem  koloru . Wybrałam PUPA Ultra Smoothing 01 najjaśniejszy jaki był . 
Kolor jest i tak ciemny ,ale w połączeniu z dobrym pudrem w kamieniu odcień wygląda świetnie.
Moja ziemista cera nabrała koloru i blasku . Podkład jest lekki nie zapycha , skóra jest wygładzona . Po kilku godzinach twarz wyglądała świeżo .




Vichy , Dermablend Corrective Foundation SPF 35



Opinia producenta :
Pierwszy podkład korygujący o plastycznej konsystencji, zapewnia 16 godzin doskonałej cery bez poprawek. Zawiera 25% kryjących pigmentów, dwukrotnie więcej niż w przypadku klasycznego podkładu, jednak nie powoduje obciążenia skóry, dlatego wygląda naturalnie i nie tworzy efektu maski. Konsystencja w kontakcie ze skórą staje się płynna, bardzo plastyczna, delikatna, tym samym bardzo łatwa w nakładaniu i rozprowadzaniu; pozwala to na naturalne rozłożenie koloru i doskonałą korektę zmian skórnych, bez ryzyka nałożenia nadmiaru kosmetyku.


Moja Opinia:
 Podkład trafił w moje ręce przypadkowo dostałam kilka próbek w Super-pharmie .Postanowiłam go kupić w okazyjnej cenie 58,90 , w innych drogeriach lub aptekach cena 80-90 zł .
Vichy bardzo dobrze sprawdza się na moich zarumienionych policzkach , wszystkie male blizny ślady po trądziku zakryte twarz wygląda idealnie . Mogę go określić fluidem do zadań specjalnych nie zawiódł mnie nawet gdy moja cera była w opłakanym stanie . 






Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid 





Kolor : Ivory 210

Opinia producenta:
Matt Fluid idealnie stapia się z cerą nadając skórze nieskazitelny, aksamitnie matowy wygląd. Efekt matowienia i krycia jest naturalny i utrzymuje się przez cały dzień (efekt matowienia i krycia utrzymuje się do 10H. Badania in vivo Centrum Naukowo-Badawcze Dr Irena Eris).

Innowacyjna technologia MATT˙PRECIO™, odpowiedzialna za niwelowanie nadmiaru sebum i redukcję jego wytwarzania, została wzbogacona o MattPowder Complex, aby jeszcze skuteczniej i dłużej zapewnić podwójny efekt matujący. Wyciąg z algi atlantyckiej o właściwościach ochronnych i kojących, wspomaga proces nawilżenia i naprawy skóry.

 .Moja opinia
 Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid - przekonała mnie opinia znanej blogerki ,która opisała podkład samymi pozytywami . Nawet dodała swoje zdjęcie przed i po . Efekt był oszałamiający ,ale dopiero później dotarło do mnie  ,że blogerka każde swoje zdjęcie poprawia photo-shopem :( .
Podkład kupiłam w Hebe w bardzo korzystnej cenie 56,90zł w niektórych drogeriach cena sięgała 85 zł .
Wybrałam kolor Ivory 210 kolejny najjaśniejszy odcień. Moje pierwsze wrażenia : podkład ładnie stapia się z cerą nie ma efektu maski, delikatny , ładnie matuje ,cera wygląda na zdrową .
Po kilku godzinach podkład ściemniał ,widocznie zaznaczone skórki.
Producent wspomniał ,że Provoke Matt powinien utrzymywać się przez 10 h to jest po prostu nie możliwe . Zniknął po 5 godzinach tworząc plamy . 

L'oreal Infallible





Obietnica producenta:
Najnowszy podkład Infallible od L`Oreal Paris to nowy standard długotrwałych podkładów. Daje do 24 godzin trwałości i komfortu, a dzięki zawartości nawilżającego kwasu hialuronowego o właściwościach nawilżających, nie wysusza skóry.

Moja opinia: 
Najgorszy podkład jaki miałam w swoim życiu . Żałuje każdej złotówki ,którą wydałam na niego .
Pierwszy raz trafił mi się tak beznadziejny podkład ,który mocno zapchał moje pory , powstało mnóstwo nowych wyprysków , cera wyglądała fatalnie ,po dwóch godzinach ściemniał ,a  skora była tłusta i wyglądała na brudną .
Zapłaciłam za niego w Rossmanie około 37 zł 



Maybelin Afiniton Mineral



Obietnice producenta:
Ekskluzywna mineralna formuła idealnie dopasowuje się do wszystkich odcieni skóry. Perfekcyjnie pokrywa skórę, nadając jej nieskazitelny, naturalny wygląd. Wygładza i rozpromienia. Doskonały do każdego rodzaju cery, nawet wrażliwej. Dostępny w 6 odcieniach.

Moja opinia: 
Podkład skusił mnie swoją niską ceną 19,90zl w drogerii Super-pharm . Kupiłam go z czystej ciekawości . Kolor Ivory 10 . Pani w drogerii przekonała mnie ,że podkład bardzo dobrze kryje i utrzymuje się długo na twarzy . Kolejne rozczarowanie początki były bardzo dobre natomiast przy dłuższym stosowaniu zauważyłam ,że podkład znika z twarzy tworząc plamy.






Bourjois Fond de Teint 1,2,3 Perfect


 Obietnice producenta:
Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.

2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.

3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.

Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10


Moja opinia:
Bourjois Fond de Teint 1,2,3 Perfect (podkład matujący)
Używam koloru Light Vanilla z bardziej żółtymi tonami . Podkład jest wart uwagi ,gdyż ma szeroką game kolorystyczną dla bladziochów . Fluid ma wspaniałe działanie na moją skórę ładnie wyrównuje koloryt , nie podkreśla skórek , matuje przez wiele godzin . Jest godny polecenia .





A wy co sądzicie o tych podkładach ??


8 komentarzy:

  1. ja akurat nie używam żadnego ale miałam kupić ostatni ten z bourjois ;) i myślę że to będzie dobry wybór
    pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły przegląd podkładów, dla mnie najlepszy jest podkład double wear,sprawdził się u mnie w 100%,teraz używam podkładu mineralnego ale DW zawsze będę kochała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog . perfekto <3
    Obserwacja za obserwacje na blogu ? Zacznij kochana a napewno sie odwdzięczę tylko poinformuj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog . perfekto <3
    Obserwacja za obserwacje na blogu ? Zacznij kochana a napewno sie odwdzięczę tylko poinformuj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najlepiej się sprawdzają mineralne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój blog jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post! ja właśnie jestem na etapie poszukiwania jakiegoś podkładu, który by się u mnie sprawdzał, ale niestety nie mogę na nic dobrego trafić ;/ zastanawiałam się na tym od dr ireny eris, ale teraz to już sama nie wiem czy warto na niego wydawac... eh ja chyba zaczne sobie sama robic podklady haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post. Od jakiegoś czasu zamierzam kupić podkład Double Wear, ponieważ ma bardzo dobre opinie, ale po Twoim opisie, chyba jeszcze raz to przemyśle. Póki co zostanę przy moim Revlon Color Stay.

    OdpowiedzUsuń