sobota, 31 stycznia 2015

Styczniowe denko :)

Cześć dziewczyny


Dzisiaj mam dla was moje pierwsze denko. Uwielbiam opisywać kosmetyki ,które zużyje aż do ostatniej kropli ,dopiero wtedy można wyrazić swoja prawdziwa opinie :)


Kolorem czerwonym podkreślam kosmetyki do ,których na pewno nie wrócę.

Niebieskim kosmetyki do ,których na pewno wrócę.



1. SIQUENS- krem kojąco - łagodzący do twarzy
Krem ,który nie działa  ! nie łagodzi podrażnień ,nie działa kojąco ,nawet nie nawilża skóry lecz podkreśla suche skórki na twarzy . Jaka ulga ,że się skończył .


2. LOVE ME GREEN - balsam do ciała
Balsam znalazłam w kolejnej edycji Shinybox ,niestety zapach przekreślił wszystko przypomina mi syrop z dzieciństwa . Zapach utrzymuje się  długo na skórze i przeszkadza . Na szczęście miałam miniaturę tego balsamu i szybko ją zużyłam . Nie polecam.

3. BIAŁY JELEŃ-mydło w kostce
Dostałam go w boxie od Face and Look warty uwagi , nie podrażnia skóry ani nie wysusza , nie pozostawia osadu . Używam go również do twarzy aby porządnie zmyć resztki makijażu :) polecam.




4. BELL KOREKTOR POD OCZY
Początki były całkiem sympatyczne ,ale po kilku godzinach wyglądałam jak starsza Pani z wielkimi kurzymi łapkami . Niestety korektor wchodzi w zmarszczki i je podkreśla . Zapach chemiczny , konsystencja bardzo rzadka. Napewno nie zagości ponownie w mojej kosmetyczce .

5. LIERAC PŁYN MICELARNY
Jeden z lepszych miceli ,ale jak dla mnie zbyt wysoka cena . Płyn nie jest wydajny ,ma ładny zapach i jest przyjemny dla suchej cery naczyniowej . Raczej nie kupie ponownie ze względu na cenę ,malutka buteleczka 16,90 . Wiele miceli w niższej cenie ma podobne działanie .


6.BANDI KREM NAWILŻAJĄCY
Produkt godny polecenia na pewno wrócę do niego ponownie . Świetnie nawilża bardzo sucha skore . Zapach przyjemny . Szybko się wchłania . Rewelacyjny pod makijaż .




7.BOMB COSMETICS -MASŁO DO CIAŁA
Kocham to masełko , zachwycił mnie zapach i działanie . Zawiera 30% Shea dobrze nawilża .
Zapach przypomina mi lato i świeże truskawki naprawdę bajka .

8.DOVE DEZODORANT 
Jedyny drogeryjny antyperspirant ,który lubię i często do niego wracam . Nie podrażnia i chroni przed nadmierna potliwością , cudowny zapach .





9.BIOLIQ- KREM DO RĄK
Pierwszy krem do rąk ,który mnie uczulił ,moje ręce były całe w plamach , zapach ujdzie ,konsystencja zbyt gęsta . Jestem stanowczo na nie.


10.BALEA- ŻEL POD PRYSZNIC
Kupiłam go ze względu na cenę . Nie zachwycił mnie słabo się pieni ,zapach przypomina sfermentowane owoce , konsystencja bardzo rzadka . Nie wysusza i nie podrażnia .
Raczej do niego nie wrócę .

11. BOURJOIS-TUSZ DO RZĘS
Najlepszy tusz jaki miałam . Żaden   go nie zastąpi . Idealnie podkręca moje rzęsy , nie osypuje się , bardzo długo się utrzymuje , nie skleja rzęs lecz je ładnie podkreśla . Używam go od dłuższego czasu i na pewno do niego wrócę




12.AUSSIE- 3-MINUTOWA ODŻYWKA
 Dostałam ją w boxie  i jestem zaskoczona tym produktem mimo wielu negatywnych recenzji ta odżywka działa! . Uwielbiam jej zapach , wygładza moje niesforne włosy nie obciąża , jest dosyć gęsta wiec nie spływa tak szybko , końcowy efekt włosy są sypkie i  pełne blasku .

13.BABUSZKA AGAFIA-MASKA DO WŁOSÓW
Świetny produkt w niskiej cenie . Maska odżywiła moje suche włosy . Konsystencja jest dość rzadka ,ale nie spływa tak szybko ,zapach  całkiem znośny ziołowy .




A jak wasze denka ???





4 komentarze:

  1. fajnie że w twoim denko znalazłam coś o tym własnie tuszu bo zastanawiałam się nad kupnem ;) fajnie że spotkalam się z pozytywną opinią ;) zapraszam Cię również do mnie : http://creamshine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tym tuszem naprawdę zachwycona :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie mam mydło do rąk Purple Kisses i nie mogę doczekać się aż się skończy. Też mi się nie podoba. Mój chłopak nawet się wkurzył, że teraz on kupi, bo ja wybieram beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczyłam na Balea ,ale niestety rozczarowałam się mam jeszcze jeden żel pod prysznic Carambola Lambada i jestem dość sceptycznie nastawiona,ale muszę przyznać opakowania są bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń