poniedziałek, 26 stycznia 2015

EXTRA BOX THE BEUTY TOUCH

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj chciałam opisać extra boxa od Shinybox THE BEUTY TOUCH . Spóźniłam się trochę z recenzją gdyż cały czas jestem zajęta nauką . Box zamówiłam w swoje urodziny 13 stycznia ,skusiłam się dobrą ceną 79 zl idealny prezent 






Jak pewnie każda z was wie Shinybox oprócz standardowych pudelek wypuszcza co jakiś czas extra boxy . Limitowane pudełka w wyższej cenie . Oczywiście na początku cena boxa była bardzo wysoka 119 zł , po kilku tygodniach zrobili świetną ofertę 79 zł . najgorszy jest fakt ,że na drugi dzień można było zamówić to same pudełko w cenie 49 zł :( . Jak zwykle miałam pecha ,ale cóż .
Pudelka zostały wyprzedane w szalonym tępie.

Kosmetyki ,które znalazły się w moim boxie :



1.ABACOSUN ŻYWA ZIEMIA WULKANICZNA -biologicznie aktywna i w 100% naturalna maska wydobywana ze źródeł wulkanicznych w Argentynie . Bogactwo makro i mikroelementów, czyni ją wysoce skuteczną w kuracjach kosmetycznych , terapeutycznych i SPA.

Cena: 55zł za 75ml






2. SYNESIS ELIKSIR POD OCZY Z RÓŻĄ DAMACEŃSKĄ -kosmetyk zawiera 21 składników aktywnych ,wzbogacony o cenny ,bogaty olejek różany .,pozyskiwany z róży damaceńskiej ,uprawiany na polu różanym w Turcji. Jest to jeden z najoryginalniejszych preparatów pod oczy na Polskim rynku .

Cena : 78zł za 10ml




3.VEDARA BIO SERUM W OLEJKU DO CIALA Z 24- KARATOWYM ZŁOTEM- wysokiej jakości naturalne Bio-serum w oleju to unikalna mieszanka naturalnych olejów ,ekstraktów roślinnych i witamin młodości do dogłębnego odnawiania skory .

Cena 58zł za 200ml




4.ETRE BELLE CATWALK EYE SHADOWS- paleta czterech cieni do powiek w ciepłej tonacji ,które można stosować osobno lub razem ,aby uzyskać nieskończenie wiele efektów makijażu . Zapewnia wysoki poziom krycia i długotrwałość kolorów .


Cena; 50zł za szt.






5.EMRYOLISSE KREM ODŻYWCZO NAWILŻAJĄCY -wielofunkcyjny krem ,dzięki ktoremu nawilżona i zregenerowana skóra odzyskuje elastyczność i staje się jędrna ,gładka i niezwykle miękka. Kremowa konsystencja pozostawia satynowe wykończenie .

Cena : 42zł za 30 ml


6. KMS CALIFORNIA SPRAY ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ-kosmetyk nadaje włosą do 70% większą objętość . Sprawia ,że fryzura jest pełniejsza . Chroni przed wysoką temperaturą. Nie zawiera alkoholu.

Cena: 85zł za 200ml




Podsumowując jestem bardzo zaskoczona produktami ,które znalazły się w pudełku . 
Zdecydowanie najlepszym produktem jaki znalazł się w Shinyboxie jest olejek pod oczy z różą damaceńską . Używałam wielu kremów pod oczy i każdy podrażniał , olejek jest delikatny likwiduje cienie pod oczami ,wygladza i napina skóre. 



Czy podoba wam się zawartość extra boxa od Shinybox ???


Ciekawa jestem waszych opinii :)

4 komentarze:

  1. O kurcze, faktycznie super produkty:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. już od dawna zbieram się do kupna shiny box ;) rewelacja jak dla mnie ;) Trwafiłaś na super edycję
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość Twojego pudełeczka.Tez lubię Shiny Box .Miałam dopiero 1 ,w lutym dostanę drugie :)

    OdpowiedzUsuń