piątek, 2 stycznia 2015

Jak poprawić stan włosów ?? Bioetika oraz Apis

Mój pierwszy post w tym roku .


Ostatnio odkryłam cudowną maskę do włosów oraz odżywkę  .Chciałam podzielić się z wami swoją opinią na temat tych świetnych produktów  ,które ratują suche włosy . W mojej paczce znalazły się maska Bioetika Natural Crema Di Essenza 1 oraz Apis nawilżająca odżywkę do włosów z minerałami z Morza Martwego i olejkiem Arganowym .






Jeżeli wasze włosy potrzebują nawilżenia i  szybkiej regeneracji polecam maskę do włosów Bioetika Crema Di Essenza . Jest to produkt numer jeden w pielęgnacji włosów dotychczas nie spotkałam lepszej maski do włosów . Jak działa ???




1.Opis producenta :

Krem głęboko odbudowujący i nawilżający włosy
  • Nadaje im połysk i kondycjonuje ich strukturę
  • Idealny do włosów traktowanych chemicznie poprzez trwałą ondulację, farbowanie i dekoloryzację
  • Dzięki swoim nawilżającym komponentom - aloesowi i kokosowi, które głęboko penetrują włosy, nadaje im gładkość, która trwa w czasie
  • Idealny w celu regeneracji i nawilżenia włosów


2. Skład : Aqua, Propylene Glycol, Mirystyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadenis, Coconut Oil, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Cena i dostępność

Maskę możemy kupić w drogeriach internetowych oraz w makro . Ja kupiłam ją w drogerii ekobieca.pl 
Ceny są naprawdę przeróżne , w drogerii ekobieca.pl maska 500 ml jest w cenie 21,50zł(tutaj musimy dodać jeszcze koszt przesyłki)  natomiast w makro 19,90zł . 

Moja opinia : Do zakupu maski zachęciły mnie pozytywne opinie o niej . Jak dla mnie rewelacja teraz wiem ,ze robię  coś dobrego dla swoich włosów . Skład jest całkiem dobry . Opakowanie praktyczne w formie niewielkiego słoja ,nie zachęcające do zakupu mimo tego wygląda na profesjonalny kosmetyk cenie sobie minimalizm jeżeli chodzi o naklejki na opakowaniach .




Maska jest bardzo wydajna konsystencja jest bardzo gęsta . Nie spływa z włosów .Naprawdę nie wielka ilość wystarczy aby pokryć całe włosy oczywiście stosuje maskę od ucha w dół .






Zapach jest bardzo przyjemny mocny kokosowy . 



Działanie maski można ocenić już po pierwszym użyciu . Świetnie obciąża włosy są jak po użyciu prostownicy . Po użyciu i osuszeniu ręcznikiem moje problematyczne włosy ,które nie można rozczesać przeprosiły się ze szczotką . Pierwszy raz w życiu moje włosy dały się rozczesać bez dodatkowych mgiełek i olejków . Efekt po wysuszeniu jest cudowny włosy są gładkie , miękkie i bardzo błyszczące .


Polecam osobą,które mają przesuszone włosy po koloryzacji i rożnych zabiegach fryzjerskich (szczególnie do włosów blond )





ODŻYWKA DO WŁOSÓW APIS 









Obietnice producenta :




Nawilżająca odżywka do włosów z minerałami z Morza Martwego i olejkiem arganowym przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych, zniszczonych, wymagających odpowiedniej pielęgnacji. Odżywka posiada składniki, dzięki którym działa nawilżająco, wzmacniająco, a także dostarcza włosom składników odżywczych. Regularne stosowanie preparatu zapewnia miękkość i zdrowy wygląd włosów.




Za 200ml zapłaciłam 10,87zł . Cena jest bardzo niska w porównaniu do jakości.

Tę odżywkę wybrałam jako dodatek do mojej paczki sugerowałam się dobrymi opiniami na forach internetowych.
Jest dostępna w drogerii ekobieca jak i na firmowej stronie firmy Apis .

Opakowanie jest bardzo wygodne wielka tuba stojąca na zakrętce .

Jedyny minus odżywka ma bardzo rzadką konsystencje , musiałam nakładać ją na dwa razy bo za pierwszym razem spłynęła z moich włosów. 

Zapach jest bardzo intensywny przypomina mi męskie perfumy ,ale do zniesienia . 

Po osuszeniu ręcznikiem na głowie pojawił się lekki kołtun niestety odżywka nie radzi sobie z moimi poplątanymi włosami . 

Efekt końcowy :

Gdy wysuszyłam włosy suszarką oczywiście chłodnym powietrzem moje włosy lśniły i wyglądały na bardzo zdrowe . Jestem zaskoczona końcowym efektem . 


A wy jakie macie doświadczenia z maskami i odżywkami do włosów ?? Czy ktoś z was stosował Bioetike i Apis ???




3 komentarze:

  1. lubię kokosowy zapach w kosmetykach, więc jak będę w makro to poszukam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie obie, szczególnie Bioetika - moje włosy są mega suche i ciągle szukam złotego środka, który je idealnie nawilży. Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiają mnie te kosmetyki Apis, same dobre opinie mają! dołączam się do Ciebie, będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń