piątek, 16 stycznia 2015

Czy olejki Nuxe mają wspaniałe właściwości ???

Cześć dziewczyny :)


Dzisiaj chciałam opisać swój zestaw z NUXE ,który kupiłam na promocji w Super-pharmie .
Polowałam na niego bardzo długo . Czekałam na jakąś super promocje aż w końcu znalazłam na półce w cenie 53,99zł 
Od dawna miałam chęć wypróbowania tego zestawu lecz zawsze była bariera cena .
Kosmetyki z NUXE kupowane w pojedynkę są bardzo drogie . 
Mimo wielu świetnych recenzji bałam się wydać 70 zł na sam suchy olejek ze złotymi drobinkami NUXE Huile Prodigieuse. Ciesze się również z miniatur dołączonych do zestawu Nuxe Hulie Prodigieuse suchy olejek bez drobinek oraz krem na dzień  Creme Prodigieuse .






Na pierwszy ogień opisze Nuxe Huile Prodigieuse - suchy olejek o wielu zastosowaniach ze złotymi drobinkami na twarz ,ciało ,włosy . Podkreśla opaleniznę . Zapach jest delikatny i zmysłowy. 






Opakowanie : śliczna przezroczysta buteleczka a w niej widoczny olejek z mieniącymi się drobinkami . Opakowanie wygląda naprawdę luksusowo cenie sobie minimalizm .
Jedyny minus jaki znalazłam to nie wygodne wydobywanie olejku ,gdyż po wielokrotnym użyciu buteleczka jest cała tłusta ,trzeba uważać aby nie wyśliznęła się z rąk .


Skład : tutaj nie będę się rozpisywać bo nie ma takiej potrzeby . Olejek zawiera 95 % składników pochodzenia naturalnego . 


Drugi produkt ,który znalazł się w zestawie to kolejny suchy olejek Hulie Prodigieuse bez drobinek . 
Ciesze się ,że firma NUXE pomyślała o dwóch wariantach olejków ,gdyż nie każda z nas lubi mieniące się drobinki .  Odpowiada mi  jedna i druga wersja w zależności od potrzeb . 





Nuxe Hulie Prodigieuse ma również wiele zastosowań podobnie jak jego poprzednik wygładza twarz i ciało oraz ma wspaniałe działanie na włosy .

Skład jest bardzo bogaty bo aż 97,8 % to składniki pochodzenia naturalnego . Nie zawiera parabenów .


Opakowanie : 10 ml malutka buteleczka . Uwielbiam takie miniatury dołączone do zestawów . Wyglądają tak słodko . 


Trzeci produkt to nawilżający i usuwający oznaki zmęczenia krem na dzień Creme Prodigieuse ,
chroni skórę przed stresem oksydacyjnym , odpowiedzialnym za jej starzenie . Skóra normalna do mieszanej .
Ten produkt totalnie mnie zaskoczył nigdy nie używałam kremów z tej firmy . 
Miał trafić w ręce mojej Mamy lecz dałam mu szanse i postanowiłam go wypróbować . 
Krem idealnie matuje i odświeża skórę . Bardzo dobrze współpracuje z moim podkładem :)






SkładNuxe, zawiera koncentrat aktywnych składników o silnym działaniu przeciwutleniającym (zatrwian, żeniszek, wyciąg z kakaowca)

Opakowanie 15 ml biała tubka . Bardzo poręczne opakowanie . Myślę,że tubki to najlepsze rozwiązanie dla kremów ,żelów itp. bynajmniej nie dostają się tam bakterie .






Moja opinia :  Wśród wielu olejków ,które używałam NUXE jest moim numerem jeden . Napewno zostanie ze mną na dłużej . Olejek nie jest gęsty ani ,,tępy'' ,dobrze się wchłania , nie pozostawia tłustych plam na ubraniach oczywiście trzeba go aplikować  z umiarem . Pozostawia skórę nawilżoną nie klejącą się . Najlepszym rozwiązaniem dla olejków NUXE był by atomizer . Ułatwiło by życie wielu osobą :) ,ale to tylko taka mała uwaga z mojej strony . 
Jestem również szczęśliwą posiadaczką kremu na dzień z którym na pewno się  nie rozstanę . 
Ma wspaniałe właściwości dobry skład i oczywiście matuje moją skórę ,która lubi się przetłuszczać w strefie T . Dziewczyny polecam kosmetyki z NUXE są warte swojej ceny .






Czy ktoś z was używał kosmetyków z firmy NUXE ????


Będzie mi bardzo miło jak podzielicie się ze mną swoją opinią .
Komentarz to zastrzyk pozytywnej energii do pisania kolejnych recenzji.



8 komentarzy:

  1. Z chęcią bym przygarnęła taki zestawkik :) Marzą mi sie kosmetyki z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkakrotnie zastanawiałam się nad zakupem tych olejków, jednak cena jest dość duża,pora zapolować na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię olejki i kremy Nuxe.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, powielił mi się komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 48 year-old Account Coordinator Thomasina Caraher, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Lego building. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione. zobacz

    OdpowiedzUsuń