sobota, 17 stycznia 2015

FACE & LOOK NOWY BOX BIAŁY JELEŃ JUŻ U MNIE :)

Wczoraj rano zapukał do moich drzwi kurier i dostarczył mi box Face and Look z kosmetykami firmy Biały Jeleń . Dzień zaczął się wspaniale .
Chcecie zobaczyć co znalazło sie w moim boxie ????




W moim F&L znalazło się 9 pełnowymiarowych produktów :


1.Hypoalergiczny nawilżająco-łagodzący balsam do ciała 250 ml
2..Hypoalergiczny kremowy żel pod prysznic 200 ml



3..Hypoalergiczny nawilżająco-łagodzący krem do rąk 100 ml
4..Hypoalergiczny nawilżająco-łagodzący krem do twarzy 100 ml





5.Hypoalergiczny płyn micelarny 200 ml ( płyn micelarny jest totalnym hitem)




6.Hypoalergiczne mydło naturalne -BIOomega z melisą i rozmarynem 85 g
7.Hypoalergiczne mydło naturalne -BIOomega z dziurawcem i nagietkiem 85g
8.Hypoalergiczne mydło naturalne BIOomega- lukrecją i hibiskusem 85g
9.Hypoalergiczne mydło naturalne- BIOomega nawilżająco -łagodzące 




Najnowszy numer magazynu F&L ( niestety dostałam starą wersje magazynu )





Moja opinia : Gdy tylko pojawił się nowy F&L od razu zamówiłam . Czekałam na konkretny box ,który będzie spełniał moje oczekiwania . Wszystkie produkty z tego boxa są godne polecenia . 
Szczególnie polecam alergikom  oraz osobą z bardzo wrażliwą skórą. 


 Czy ktoś z was używał kosmetyków Biały Jeleń ????

8 komentarzy:

  1. ale fajna paczuszka! :) ja z białego jelenia używam tylko płynu do higieny intymnej i bardzo go lubię, więc pewnie i inne kosmetyki sprawdziłaby się u mnie. pozdrawiam! Ps. może zmieniłabyś ustawienia dodawania komentarzy? bo strasznie denerwujące jest to przepisywanie z obrazka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za cenna wskazówkę :)
    Uwielbiam Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka! :)
    Wpadnij: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczka, też bym się z niej cieszyła ;) Do dziś używam kosmetyki tej firmy są na prawdę super i niedrogie.

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ja sprawdzi się krem do twarzy;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem zasługuje na osobną notkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Białego Jelonka :)

    OdpowiedzUsuń