wtorek, 3 lutego 2015

Stara Mydlarnia olejek arganowy z witaminą C


Witam :)

Jakiś czas temu zajrzałam do Natury i skusiłam się na olejek arganowy z witaminą C ze Starej Mydlarni. Trochę zdziwiłam się ,że taka sieciówka jak Natura sprzedaje produkty tej firmy.
Trafiłam na świetną promocje i kupiłam olejek za około 20 zł.
Przed zakupem odwiedziłam Mydlarnie na Odrzańskiej we Wrocławiu aby porównać ceny .
Natura jest bezkonkurencyjna cena w Mydlarni to ponad 30 zł. 





Kilka słów od producenta:Energizujący olejek do twarzy, Arganowy z witaminą C, doskonałe połączenie przeciwutleniaczy: witaminy C i E oraz olejku arganowego. 
Skutecznie chroni skórę przed wolnymi rodnikami powodującymi jej starzenie, wnikając w głębsze warstwy skóry. Rozjaśnia i wzmacnia naskórek, redukując przebarwienia. Pobudza komórki do produkcji kolagenu. Regularnie stosowany, prowadzi do redukcji płytkich zmarszczek całkowicie.
100% ECO .



Skład:Argania Spinosa Kernel Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetete, Lecitin, Parraffinum Liquidum, Bergamot Oil.


Uwielbiam kosmetyki o krótkich składach . Tutaj nie widzę nic podejrzanego :) muszę tylko wspomnieć ,że w sklaadzie jest parafina ,ale na przed ostatnim miejscu .



Jestem posiadaczką cery mieszanej . Naprawdę jest problematyczna w zależności od dnia .
Czasami  jest przesuszona jak wiór a czasaem tłusta szczególnie w strefie T . 
Po pierwszym użyciu miałam do niego mieszane uczucia .
Aaa tu niespodzianka olejek jest idealny ladnie rozjaśnia przebarwienia, nawilża ,dodaje blasku ,skóra wygląda na zdrową i promienną . 
Jest niesamowicie wydajny wystarczą trzy kropelki aby pokryć całą twarz. 
Najlepsze efekty widzę na skórze pod oczami , mam malutkie kurze łapki ,które widocznie się zmniejszyły. Skóra jest jakby bardziej elastyczna . 
Olejek nakladam na noc po demakijażu i wklepuje większą ilość w okolicach oczu. Co do stosowania oleju na calą twarz nie robie tego zbyt często tylko 2-3 razy w tygodniu ,przy częstym stosowaniu moje pory robią się większe . 
Opakowanie jest bardzo wygodne zawiera pipetkę ,którą możemy sprawnie wycisnąć tyle oleju ile potrzebujemy . 


A czy ktoś z was używał olejków ze Starej Mydlarnii???

6 komentarzy:

  1. Witamina C jest zbawienna dla urody.Muszę mieć ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go kupić, ten krótki skład i efekty bardzo mnie zachęciły :) Kochana chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w jeden z linków w moim ostatnim poście , będę Ci za to baardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwoedziny i komentarz
    olejku arganowego z dodatkiem wit C jeszcze nie miałam
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę :) pierwszy raz słyszę o tym produkcie :) muszę wypróbować :) recenzja zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inną wersje vitaminek ale ta jest swietna .

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam taki olejek, ale z Argan&neroli pachnie słodką pomarańczą, jest bardzo przyjemny w użyciu, polecam go każdemu :)

    OdpowiedzUsuń