środa, 4 lutego 2015

Dermedic- lotion do ciała Linum Emolient

Dzisiaj w roli głównej mój ulubiony lotion do ciała Dermedic Linum Emolient
Szukałam czegoś zbawiennego dla mojej suchej skóry i znalazłam .



Opakowanie : duża biała ,poręczna butelka ,którą otwieramy jednym naciśnięciem palca . Dzięki zatyczce latwo się dozuje , nie wylewa i nie brudzi .

Zapach według mnie jest bardzo lekki i przyjemny . Nie drażni nosa . Szybko się ulatnia.






Konsystencja jest dość rzadka i nie tłusta. Wystarczy nie wielka ilość aby pokryć całe ciało .
Uwielbiam lotiony  ,które szybko się wchłaniają i nie zostawiają tłustego filmu .



Działanie balsamu oceniam bardzo wysoko gdyż produkt spełnia obietnice producenta . Łagodzi skórę, mocno nawilża , nie uczula , a efekt długo się utrzymuje .
Jestem nim zachwycona również pod względem szybkiego wchłaniania dzięki temu moje ubrania nie posiadają tłustych  plam . Cena też jest do zniesienia jeżeli poczekamy na dobrą promocje możemy kupić lotion za 26,90 np. w Super -Pharmie ,cena regularna około 37 zł.


Obecnie wyprowadziłam swoją skórę na prostom , wcześniej była bardzo przesuszona i popękana . 

Dermedic zadziałał jak opatrunek na moją  skórę.


Czy ktoś z was mial do czynienia z firmą Dermedic ???



6 komentarzy:

  1. Ja polecam płyn micelarny :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, zresztą nie mam wielkich problemów ze skórą i sprawdzają się u mnie drogeryjne balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego na temat kosmetyków tej firmy, ale sama jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dermedic pomógł mojej skórze wrocic do normalności wczesniej ,naskórek łuszczył się i schodził płatami

    OdpowiedzUsuń
  5. Superrr jest ten loton napewno wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, a z mazideł do ciała zdecydowanie bardziej wolę gęste masła:)

    OdpowiedzUsuń