poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowości kosmetyczne :)

Witam trochę zaniedbałam swojego bloga a przyczyną jest sesja, która mnie pochłonęła .

Ostatnio zamówiłam kilka przydatnych kosmetyków w mojej ulubionej drogerii ezebra.pl oraz nie mogłam się powstrzymać i wstąpiłam do Super -Pharmy .

Od dłuższego czasu planowałam kupić nowe Burżujki ,ale jak zwykle na nich się nie skończyło .  




Moje wyczekiwane perełki Bourjois Velvet
Nasze początki były bardzo trudne , Zawiodłam się na pierwszej edycji pomadek , gama kolorystyczna była jak dla mnie tragiczna . Kolory wyglądały sztucznie i tandetnie . 
Jak zwykle Bourjois zaskakuje i wypuścił nową lżejszą edycje o bardziej subtelniejszych tonach . 
Kolory ,które wybrałam 10 Don't pink of it i 11 So Hap'pink
Gama kolorystyczna jest przepiękna , miłość od pierwszego wejrzenia. 
Cena zaskakująca w drogerii ezebra.pl 27,74zł najniższa cena jaką widziałam.


Pierwszy kolor od prawej So Hap'pink,kolejny Don't Pink of it .


Kolejne nowości to lakiery do paznokcie od Sally Hansen , płyn do usuwania skórek Sally Hansen oraz szklany pilnik.


Sally Hansen First Blush 83
Kolejny słodziak z tej firmy ,który troszeczkę mnie rozczarował . Kolor jest piękny ,ale dopiero wtedy gdy nałożymy trzy warstwy. Kupiłam go w drogerii Super -Pharm w cenie 11,99zł .

Sally Hansen Instant Cuticle Remover 
Preparat do usuwania skórek jest strzałem w dziesiątkę . Bardzo długo szukałam odpowiedniego preparatu do usuwania skórek i w końcu trafiłam na Sally . Idealny na zgrubiły naskórek wokół paznokci . Cena w Super-Pharmie około 23 zł.


Szklany pilnik do paznokci 
Skusiła mnie dobra cena bo aż 1,37zł :)
Pilnik jest duży ma 19,5cm zapakowany w futerał ochronny.

Sally Hansen lakier do paznokci Summer Lovin 831
Uwielbiam róż na paznokciach ,ale ten podbił moje serce. kolor jest niesamowicie soczysty. 
Kupiłam go w drogerii ezebra.pl w zaskakującej cenie 8,97 zł nigdy nie widziałam tej marki w tak korzystnej cenie.

Sally Hansen Insta Dri wysuszacz W30s
Lakier ,którego od zawsze mi brakowało . Zachwycające efekty widać po minucie .
Cena w drogerii ezebra.pl 14,45zł




Joanna Naturia szampon do włosów 2w1
Nie przepadam za szamponami 2w1 ,ale tutaj urzekł mnie zapach . Cena atrakcyjna 4,12zł w drogeri ezebra.pl ,pojemność 200ml




Biovax-intensywnie regenerujący szampon do włosów slabych z tenedencją do wypadania
Od dłuższego czasu zastanawialam się nad tą marką . Ile to pozytywnych recenzji i komentarzy ma ten produkt . Zoabczymy jak zadziała na moje włosy :)
Cena w Super Pharmie 11,90zł




Od lewej Essence lipliner 07 cute pink 
Konturówka do ust prawdziwa petarda w niskiej cenie idealnie pasuje do Bourjois Velvet So Hap'pink. Cena 4,99zł w drogeri super Pharm . Polecam :)

I Heart make up 
Oj tutaj zaszalałam nie spodziewałam się aż tak mocnego różu . Kredka jest bardzo bardzo trwała nie mogłam jej zmyć płynem micelarnym dopiero mleczko pomogło . Kolor szalony zupełnie nie trafiony .

Pierwsza ode lewej I heart make up kredka do ust , druga konturówka Essence 07



Ciekawa jestem waszych opinii ??

9 komentarzy:

  1. fajne nowości! :) ja mam ochotę na bourjois velvet.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę, żebyś jak najszybciej uporała się z sesją. ;p To już tak jest z zakupami, nigdy nie kończy się na tym, co sobie człowiek postanowi. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy sobie kupiłaś.Przydatny post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe produkty, odcienie szmineczka faktycznie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sally Hansen First Blush jest po prostu boski! :) Stał się jednym z moich ulubionych lakierów. Przyjemny kolor, konsystencja. Sally Hansen Perky Pink też jest przyjemny, brokatowy, dość dobrze schodzi przy zmywaniu.
    http://bakeneko-pije-mleko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty.Bardzo lubię zakupy kosmetyczne i lubię tez patrzeć co inni kupili :)) Naturia uwielbiam-rzeczywiście zapachy mają niesamowite.Dawno nie miałam nic od nich-muszę się zaopatrzyć .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy z miłą chęcią ukradłabym ci te lakiery wszystkie od Sally hi hi Ten żel do skórek słyszałam ,że naprawdę jest super ,a jeśli chodzi o produkty BIOVAX naprawdę polecam sama używam od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i byłam dziś w Rossmanie i kupiłam żel do skórek od Sally Hansen nie mogłam się oprzeć.Kosztował 21zł

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wielką ochotę na preparat do skórek SH, ale kurczę jakoś nigdzie ostatnio nie mogłam go namierzyć :/

    OdpowiedzUsuń