środa, 26 listopada 2014

Dzisiejsze zakupy ,,Zapowiedź"

Masło do ciała z 30% Shea TRUSKAWKI ZE ŚMIETANĄ -Bomb Cosmetics
oraz
Samplery od YANKEE CANDLE




Na dworze smutno i szaro więc postanowiłam poprawić sobie humor i wybrać się na zakupy . Odwiedziłam dwie Stare Mydlarnie we Wrocławiu i jestem zachwycona asortymentem .





Czy kosmetyki na jesień /zimę muszą być nudne i szare ? Oczywiście ,że nie .




Opis producenta masełka :

Perfumowane masło do ciała ,w ponad 30% stworzone z doskonale nawilżającego ,naturalnego masełka shea oraz odżywczego oleju słonecznikowego . Dzięki temu doskonale nawilży skóre ,ale nie pozostawiając tłustej warstwy,bo doskonale się rozprowadza i wchłania ! 

Świeży ,owocowy aromat soczystych truskawek z malinowym sercem ułożono na kremowo-waniliowej bazie ...Sprawi ,że będziesz pachnieć po prostu pysznie !

 Naturalne olejki eteryczne z Róży oraz Jaśminu nadają temu masełku powiewu luksusu... 



Masełko do ciała -znajduje się w 200 ml ślicznym pudełeczku ,które jest wygodne w użytkowaniu .




Konsystencja jest bardzo mocno zbita w śnieżno-białym kolorze .

Po otwarciu masełka pierwsze co mnie urzekło to cudowny zapach truskawek od razu poczułam się jakbym była zupełnie inna pora roku lato... 






Dziewczyny przechodzę do testowania


A jakich wy używacie masełek do ciała???


Świeczki Yankee Candle


O Yankee dowiedziałam się od moich znajomych . Ile to ochówww i achówww było na ich temat ...
Wszyscy się nimi zachwycają a więc postanowiłam ,ze wypróbuje .






Wybrałam zapachy ,które mnie oczarowały :

Pierwsza od lewej Yankee Candle Snowflake Cookie z serii Housewarmer łączący w sobie zapach ciasteczek z odrobiną cynamonu ,polanych waniliową polewą . Brzmi kusząco .

Druga Yankee Candle Champaca Blossom z serii Housewarmer o zapachu aromatycznych kwiatów magnolii champaca .

Trzecia Yankee Candle Black Coconut z rześkiej lini zapachowej Classic . Wyczuwalny aromaty: dojrzały kokos i drzewo cedrowe.


A teraz czas na mały relaks z swiecami Yankee Candle i ciepłą herbatką ...

A jakie są wasze ulubione Yankee Candle ????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz