niedziela, 23 listopada 2014

Moja nowa paczuszka :)

Zamówienie dzięki drogerii


www.mazidelka.pl


W końcu odebrałam moją paczkę ,którą zamówiłam na stronie internetowej www.mazidelka.pl
Moim zdaniem drogeria jest mało znana trafiłam na nią przez przypadek szukając głownie Białego mydła Agafii . Drogeria ma naprawdę konkurencyjne ceny i jestem gotowa ją polecić .  Produkty ,które znalazły się w mojej paczce to :

- Receptury Babuszki Agafii Tonik przeciw wypadaniu włosów- jak na razie odczucia mam mieszane wiele czytałam na jego temat i opinie są różne ,nie dowiem się dopóki nie spróbuje :)

- Białe mydło Babeczki Agafii- w składzie są same zioła i to mnie najbardziej skusiło do zakupu . 

- Maska do włosów Love2mix avocado & mango- i tego produktu jestem najbardziej ciekawa czy się sprawdzi . Zapach ma fantastyczny ,ale czy działanie ?? 

-Biolux krem do stóp z magnolią -ten krem jest dodatkiem od firmy mazidelka.pl jestem zdziwiona jego ceną 3,90 . Skład jest bardzo ciekawy. Zaraz zabieram sie do testowania.

I niespodzianka od firmy mazidelka.pl duzoo próbek :)- próbki bardzo miło mnie zaskoczyły szczególnie te z Sylveco . 





Moje drogie przechodzę do testowania szczegóły wkrótce :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz