niedziela, 23 listopada 2014

Paczka od Kosmetykomania.pl

Doszłam do wniosku ,że powoli popadam w zakupoholizm i zamówiłam jeszcze pędzel Hakuro 
H 50s i wypiekany rozświetlacz marki Goddes of Love  Nie mogłam oprzeć się pokusie .










Pędzel Hakuro H 50s -  idealny do nakładania podkładu .  Jest delikatny i mimo małej nasady  świetnie rozprowadza podkład, nakładanie to sama przyjemność . Wcześniej posiadałam zwykły drogeryjny pędzel ,który nie równo rozprowadzał podkład i robił widoczną maskę na twarzy przy czym zużywał wiele podkładu .


Wypiekany rozświetlacz Goddes of Love - ten produkt totalnie mnie zaskoczył małe pudełeczko a w środku rozświetlacz w kształcie serca  , idealny na prezent. Jest bardzo wydajny więc nakładam go naprawdę nie dużo . Sprawdza się do podkreślania wybranych części ciała. Daje cudowny efekt światła. Kosmetyki tej firmy kusiły mnie od jakiegoś czasu. Wyglądają naprawdę uroczo. Faktycznie trwałość rozświetlacza jest zadziwiająca  .


Zakochałam się w rozswietlaczu marki Goddes of love i mam zamiar wypróbować róż i bronzer tej firmy . To już nie długo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz