sobota, 22 listopada 2014

Face & Look ,,Domowe Spa''

Na pierwszy ogień chcę ocenić box Face & Look ,,Domowe Spa'' , który dotarł do mnie dopiero dzisiaj.Nie jest to najnowszy box lecz jego zawartość mnie naprawdę skusiła . Cena jest naprawdę imponująca płacimy razem z przesyłką 39,99.
 Box w żaden sposób mnie nie zaskoczył gdyż znałam jego zawartość. Na stronie internetowej www.faceandlook.pl możemy wybrać zestaw ,który nam pasuje . Z jednej strony to jest plus bo wiemy co zamawiamy nie musimy przejmować się  czy trafią do nas kosmetyki ,których nie będziemy chętnie używać , natomiast z drugiej strony nie ma tego zaskoczenia z otrzymanej paczki .




Zobaczcie co znalazło się w mojej paczce :



W skład standardowego zestawu weszło osiem produktów pełnowymiarowych  w tym magazyn.

1.Joanna Sensual -kremowy żel pod prysznic proteiny jedwabne
2.Joanna Sensual -Peeling do ciała olejek arganowy
3.Joanna Sensual -balsam do ciała olejek arganowy
4.Verona -krem do twarzy i ciała kozie mleko & wanilia
5. Green Pharmacy - olejek kąpielowy goździkowiec i cytryna
6.Green Pharmacy - masło do ciała rumianek i imbir
7.Green Pharmacy- krem do stóp gojący
8. Perfecta -odżywczy krem do rąk i paznokci

Najnowszy numer magazynu Face&Look

Moja Opinia : Jestem zadowolona z produktów otrzymanych w paczce myślę,że zawartość  jest warta swojej ceny.

Recenzje produktów ,które znalazły się w środku opisze niebawem :D

Na tą chwile  zawartość i wygląd oceniam  8/10

















Face and Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz