piątek, 12 grudnia 2014

Shinybox 2014 już u mnie :) - mega świątecznie


SHINYBOX GRUDZIEŃ 2014 -POWIEDZ STOP NIETRAFIONYM PREZENTOM


Dzisiaj do moich drzwi zapukał kurier i przyniósł mi wspaniałego Shinyboxa :) Otwieram a tam piękne świąteczne pudełko i oryginalnie zapakowane kosmetyki . Chcecie zobaczyć co znalazło się w moim Shinyboxie :)!!!




Zawartość jest naprawdę ciekawa.



1. POSE - luksusowy krem pielęgnacyjny - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Organiczne kremy marki to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinach kuracjach z nowoczesnymi recepturami oraz bezpiecznymi składnikami . Produkty nie testowane na zwierzętach ,doskonałe również dla wrażliwej ,alergicznej skóry. Mix rodzajów.



2. LIERAC- DERMAQUILLANT-płyn micelarny do makijażu 

Kosmetyki o zapachu białego piżma i kwiatu piwonii . Jego formuła została wzbogacona o ekstrakty z malwy i kwiatu lnu ,który działa nawilżająco .Idealny do każdego typu skóry ,również wrażliwej .Nie zawiera alkoholu i nie wymaga spłukiwania .



3. ORGANIQUE -cynamonowe mydło glicerynowe

Mydło o ciepłym zapachu cynamonu ,na bazie najwyższej jakości gliceryny wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur.



4.APC- zestaw cieni sypkich+brokat- PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Wyjatkowy zestaw dzięki któremu wykonamy atrakcyjny makijaz na wiele okazji. W jego skład wchodzi intensywnie czarny ,sypki cień z brylantowo-złotymi drobinkami , beżowo-złoty sypki cień,który stosować można również jako puder rozświetlający oraz zloty brokat . W ofercie producenta cienie dostępne są do zakupy pojedynczo.


5. VASELINE - INTENSIVE CARE

Balsam do ciała Essential Healing -PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Zawiera mikro kropelki wazeliny ,które wnikają głęboko w skórę by ją nawilżać i regenerować od wewnątrz .Nawilżenie skóry utrzymuje się przez trzy tygodnie . Szybko się wchłania nie  powodując tłustego uczucia.



6. VASELINE INTENSIVE CARE - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

100% czysta wazelina ,łagodna dla skóry ,hipoalergiczna ,chroni skórę przed utratą wody,wspierając jej naturalny proces regeneracji . Zabezpiecza przed odmrożeniem i pierzchnięciem .Nie zatyka porów .  Zmniejsza widoczność drobnych ,suchych linii.



7.SIGNAL-pasta do zębów White Now Gold - Gratis

Gwarantuje efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania . W paście jest potrójna ilość składnika technologi Blue Light ,aby zapewnić natychmiastowe efekty wybielenia . Zawiera fluorek sodu.




Moja opinia : Grudzień to czas wyjątkowy więc i pudełko od Shinybox jest wyjątkowe. 
Jestem bardzo zadowolona z produktów ,które pojawiły się w tej edycji a najbardziej z marki POSE Lierac cudo ,którego sie nie spodziewałam . APC te cienie nie są warte swojej ceny straszny bubel i Organique mydlo nie przypadlo mi do gustu nie cierpie zapachu cynamonu (napewno podaruje w prezencie ). Produkty Vaseline będą przydatne uwielbiam balsamy i zużywam ich bardzo dużo . Ojej dostałam kolejną wazeline wcześniej w pudełku JOYBOX a teraz powtóreczka w SHINYBOX. 
Paste od Signal napewno zużyję . Pasta pojawiła się również w JOYBOXIE . 
Pudełeczko jest naprawdę praktyczne oprócz tych beznadziejnych cieni i okropnego mydła o zapachu cynamonu . 


A wy co sądzicie o pudełeczku ?
Który produkt wypadł najlepiej ???

2 komentarze:

  1. balsam ten sam co w beglossy :) możesz zajrzeć do mnie u mnie pudełeczko beglossy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to pudełeczko nie przekonuje, do tej pory nie zamawiałam jeszcze żadnego, czekam na coś naprawdę fajnego, a w tym nie widzę nic nadzwyczajnego, no może poza płynem micelarnym, którego jest bardzo mało, co do kremu Pose dużo dobrego o nich słyszałam, ale nie podoba mi się, że otrzymuje się losowo 1 z 5 kosmetyków, i jest duża szansa na dostanie kosmetyku przeciwzmarszczkowego, którego na razie na szczęście nie potrzebuje ;) Chętnie za to przeczytam recenzję balsamu z Vaseline:)

    Zajrzyj również do nas na ciekawekosmetyki.pl :)

    OdpowiedzUsuń