wtorek, 9 grudnia 2014

KOSMETYKI PUPA STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ :)



Witajcie :)



Dzisiejszy dzień  był wyczerpujący dla poprawy humoru postanowiłam zrobić małe zakupki :P nie mogłam się powstrzymać tym bardziej ,że w Douglasie jest promocja na kosmetyki firmy PUPA -25% na cały asortyment .  Już dawno miałam chrapkę na kosmetyki tej firmy  , ta nazwa utkwiła mi w pamięci :)... ... Postanowiłam kupić podkład wygładzający Ultra Smoothing nr 01  oraz dwa cienie do powiek PUPA VAMP WET&DRY EYESHADOW  nr 201 i 305 i pędzelek do ust .





Przed zakupami przeczytałam mnóstwo recenzji na temat PUPY . Jest wiele zwolenników tej firmy jak i przeciwników . Wiele blogerek zbyt pochopnie ocenia PUPE ,gdyż każdy podkład jest przeznaczony do konkretnego rodzaju cery .

Dzięki uprzejmości Pani z Douglasa dostałam kilka próbek do przetestowania i wybrałam podkład idealny do mojej problematycznej cery ( cera : naczyniowa, skłonna do podrażnień i pojawiającego się rumienia ) 






1.Podkład wygładzający Ultra Smoothing nr. 01 jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę idealny do mojej cery nawilżający nie podkreśla suchych skórek nie ma efektu maski , bardzo dobrze się rozprowadza ,cera jest promienna. Jestem zadowolona z tego produktu i myślę ,że pozostanie ze mną na dłużej.




Opinia producenta :  Podkład sprawia, że skóra wygląda młodo, staje się gładsza a drobne linie znikają. Już po pierwszym użyciu cera jest perfekcyjna , gładka i promienna. Po dłuższym czasie skóra staje się jędrna i bardziej zwarta. Zawiera Polylift® - biopolimer ze słodkich migdałów, który tworzy elastyczny film oraz napina, wygładza i ujędrnia skórę. Wyciąg z hibiskusa i peptydy z ryżu zwiększa tworzenie w skórze kolagenu a kwas hialuronowy nawilża skórę. Zawiera SPF 8 oraz witaminy A i E.


2. Cienie do powiek PUPA VAMP WET&DRY EYESHADOW  nr 201 i 305 

Cienie totalnie mnie zaskoczyły nie miałam w planie ich zakupu,  są piękne zapakowane w małe czerwone pudełeczka po wyciągnięciu ukazuje się przezroczyste zgrabne jajeczko :) a w środku widoczny wypiekany cień . Brakowało mi takich kolorów :)






A wy co sądzicie o marce PUPA ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz