piątek, 26 czerwca 2015

SHINYBOX THE BIRTHDAY EDITION CZERWIEC 2015

SHINYBOX THE BIRTHDAY EDITION CZERWIEC 2015


 Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj mam dla was spóźnioną recenzje nowego boxa . Edycja czerwcowa była bardzo wyczekiwana i w końcu zagościła u mnie :)
Zobaczcie co znalazło się w moim boxie :)




  



1. Mgiełka Apis z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy i komórkami macierzystymi .

 

2.Soft Touch masełko do skórek.

 

3.LiLLAMAI peeling algowy do ciała.

  

4.The Secret Soap Store krem do rąk limonka i mięta.

  

5.Magiclash serum stymulujące wzrost rzęs.

  

6.cień do powiek Glazel.

  

 7. Peelingujący żel pod prysznic z Dove.

 

 Oraz mały dodatek próbki niesamowitych kremów BB



Moja opinia: Miałam trochę inne oczekiwania odnośnie tego boxa . 
Box urodzinowy powinnien zaskakiwać nowościami i jakością produktów . Zaglądając do środka ukazuje się nam wielki drogeryjny  peeling Dove oraz mgiełka Apis (bardzo niska jakość).
Kolejny krem do rąk ( czy ja je kiedyś zużyje ??!!)
Reszta produktów jest ok , mogę nawet wyróżnić odżywkę do rzęs oraz masełko do skórek .
Czekam na kolejną edycje :)

 

Jak tam wasze boxy ??



6 komentarzy:

  1. Ciekawa zawartość :) Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam boxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zamawiać ,ale pojedyncze pudełka . Niektóre boxy nie maja ciekawej zawartości :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu chce jakiś zamówić, ale zawartości pudełek póki co mnie do tego nie zachęciły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamawiałam żadnego pudełka i jakoś mnie nie kusi kupować kota worku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest zawartość tego ShinyBox'a muszę zamówić sobie <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rak wydaje sie ciekawy,dla mnie ich nigdy za wiele bo co chwila sie smaruje :)

    OdpowiedzUsuń